شناسهٔ خبر: 154653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی دولت به شمار می رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۳۹ هزار و ۴۲۱  متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

ملک ادامه داد: همچنین هفت هزار و ۶۷۵ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار  و ۹۲۳ واحد در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.