شناسهٔ خبر: 154827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام شد؛

اعزام ۸۰دستگاه اتوبوس از سیستان و بلوچستان جهت جابه‌جایی زائرین به استان کرمان 

ناوگان اتوبوسی سیستان وبلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس جهت جابه جایی زائرین چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری گفت: در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۶ دی ماه سال جاری تعداد یک هزار و۱۴۰ نفر مسافر توسط ۸۰ دستگاه اتوبوس شرکتهای حمل و نقل مسافربری حوزه شمال استان به مقصد شهر کرمان جابه‌جا شده اند. 

وی ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی در مسیر زائران مزار سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت مظلومانه جمعی از هوطنان عزیزمان، تأکید کرد ترویست‌های وابسته به استکبار و صهیونیسم با این اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه هیچ دستاوردی را کسب نمی کنند و فقط روسیاه عالم خواهند شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی جهت اعزام زائرین افزود: خدمات رسانی و تکریم شایسته ودر شان زائرین و عزاداران آن سردار به ویژه تامین و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب سفر متناسب با افزایش میزان تقاضای سفر به شهر کرمان و بازگشت این عزیزان به مقاصد اولیه سفر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان این بوده  است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان ممکن  تأمین کند.