شناسهٔ خبر: 154874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۳۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در استان ایلام

مسافر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابه‌جایی مسافر در ۹ ماهه سال جاری در این استان ۳۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار داشت: دربازه زمانی ۹ ماهه سال‌جاری بیش از دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۳۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان، افزود: این تعداد مسافر در قالب ۱۵۲ هزار و ۸۹۱ سفر جابه‌جا شده‌اند که شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این بازه زمانی هستیم.

وی به دایر شدن سرویس ایلام- اهواز و بالعکس در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در حال حاضر در هفته یک سرویس پنجشنبه از ایلام به اهواز و جمعه در مسیر برگشت از مسیر اهواز به ایلام و با قیمت مصوب این شرکت ارائه خدمات دارد.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: از آنجایی که تداوم این سرویس منوط به صرفه اقتصادی است، لذا استقبال همشهریان باعث دائمی شدن خط و افزایش سرویس هفتگی خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه ۱۴۰۷ ناوگان مسافری در استان فعالیت دارند، گفت: ۱۶۵۲ راننده در این ناوگانها فعال هستند.