شناسهٔ خبر: 155282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر عنوان کرد;

برفروبی و نمکپاشی ۹۵۰ کیلومتر باند توسط راهداران شهرستان ملایر

هاشم اسکندریان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملابر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: با ورود سامانه بارشی عصر دیروز تا کنون ۹۵۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی با استفاده از ۴۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک در سطح راههای ملایر جهت روان سازی ترافیک و جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان هاشم اسکندریان بیان داشت: طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ در شهرستان ملایر با فعالیت ۶۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۵ راهدارخانه زاغه ،مرکزی ، آورزمان ،زنگنه و یونس، به همشهریان و هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهند نمود.

وی با اشاره به ادامه بارش برف و وقوع پدیده کولاک در محورهای شهرستان ملایر اظهار داشت : با تلاش راهداران عزیز در حال حاضر تردد، عبور و مرور بصورت عادی و روان در سطح راههای ملایر جریان دارد ولی با توجه به لغزنده بودن سطح محورها از رانندگان عزیز تقاضامندیم ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئن رانندگی نمایند. قبل از سفر شروع سفر خود از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو و از به همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم اطمینان حاصل نمایند.