شناسهٔ خبر: 155552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ماشین‌آلات راهداری آذربایجان‌شرقی به ورزقان

برف رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان گفت: در پی بارش سنگین و مداوم برف ماشین‌آلات برف‌روبی راهداری استان آذربایجان شرقی به ورزقان اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی رحمان پورابراهیم رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان گفت: باتوجه به بارش شدید و مداوم برف در شهرستان و علی رغم تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری هم اکنون تردد به سختی و زنجیر چرخ در بزرگراه ورزقان تبریز امکان‌پذیر است. 

وی ادامه داد: محور ورزقان به خاروانا و تمام محورهای روستای شهرستان همچنان مسدود بوده و محور ورزقان به اهر در حال بازگشایی است که امیدواریم تا بعد از ظهر محورهای اصلی را بازگشایی کنیم. 

رئیس راهداری ورزقان گفت: با توجه به حجم سنگین برف؛ ۵ دستگاه از ماشین‌آلات برف‌روبی و نمک‌پاشی اداره کل راهداری به منطقه اعزام شدند و امکانات شهرستانی متشکل از ۱۱ دستگاه که جمعا ۱۶ دستگاه بسیج شدند مسیرها برف‌روبی شود. 

وی در پایان از هموطنان درخواست کرد، به هیچ عنوان وارد جاده‌های مواصلاتی منتهی به ورزقان نشوند و در صورت ضرورت حتما با سوخت و لوازم ایمنی مطمئن به همراه داشته باشند.