شناسهٔ خبر: 155605 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی شهر بجنورد در خراسان شمالی

اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد در خراسان شمالی سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، مجتبی ایران پناه گفت: باتوجه به تکلیف اداره کل راه و شهرسازی استان، سند مالکیت ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی شهر بجنورد اخذ شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های این اداره کل و تلاش‌های به عمل آمده همکاران در اداره املاک و بانک زمین اداره کل راه و شهرسازی استان، سند مالکیت تک برگی ۸۷ هکتار از اراضی ملی پلاک ۲۳۴ اصلی و ۲۴۵ هکتار از اراضی ملی پلاک ۶ اصلی اخذ گردید.

ایران پناه اضافه‌کرد: همچنین در راستای تسریع در امور مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در سه ماه گذشته قرارداد مشاور خدمات در شهرهای بجنورد، جا جرم، شیروان و اسفراین هم برای تفکیک و اخذ اسناد تک برگی قطعات اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

وی در خصوص موضوع قبلی اعلام‌کرد: کارگزاران در حال اخذ اسناد تفکیکی قطعات برای واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هستند.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در پایان به شهروندان عزیز هم استانی توصیه کرد: قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها استعلام‌های لازم را از اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های مربوطه اخذ کنند.