شناسهٔ خبر: 155611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان؛

چالش‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مسجدسلیمان بررسی شد

ببینید| جلسه بررسی چالش های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مسجدسلیمان در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان، موانع اجرایی پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)؛ مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به همراه میثم آذر سا معاون مسکن و ساختمان، شبنم کوچک پور معاون معماری و شهرسازی، رسول کریمی رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن، بازآفرینی شهری و راهسازی قرار گرفت.

 بازدید از پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، ملاقات مردمی و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان از جمله‌ برنامه‌های این سفر یک‌روزه به شهرستان مسجدسلیمان بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در این باره اظهار کرد: در جریان این سفر از اراضی طرح نهضت ملی مسکن، پروژه‌های راهسازی بازدید به عمل آمد و به صورت میدانی مسائل و چالش‌های شهرستان مورد رصد و بررسی قرار گرفت، همچنین مسائل و مشکلات جهت تصمیم گیری در شورای مشترک اداری احصا و جمع بندی شد.

بیات منش اضافه کرد: در بحث نهضت ملی اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است و ۴هزار ۷۰۰ نفر تاکنون در مسجدسلیمان نام نویسی کردند و حدود ۲ هزار نفر تائید نهایی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در این جلسه مواردی چون مسکن مهر مینا، منازل تعاونی هوانیروز، جاده کمربندی، مسیر مسجدسلیمان-جریک-ایذه، مشکلات مسکن مهر محوطه سازی و آسفالت، محوطه سازی و آسفالت مسکن مهرکارکنان بهداشت و درمان، نهضت مسکن ملی، پل سی مایلی و آسفالت لایه دوم و حفاظ پل های دوراهی لالی و آسفالت جاده آبگاه با حضور نمایندگان ساکنین و وکیل شرکت واگذارکننده منازل مسکن مینا و هوانیروز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.