شناسهٔ خبر: 155614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با ۱۸ شهروند

پیگیری دغدغه های مردمی در دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با ۱۸ شهروند مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در دیدار چهره به چهره با ۱۸ شهروند، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی به‌همراه سرپرست معاونت املاک و حقوقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس اداره املاک و بانک زمین و همچنین رئیس اداره واگذاری اداره کل در ادامه دیدارهای چهره به چهره و به‌صورت حضوری عصر روز گذشته یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه سال جاری  طی جلسه‌ای چهار ساعته با ۱۸ شهروند دیدار و ضمن پاسخ‌گویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد و دغدغه‌های آنان را پیگیری کرد.

در این دیدارها درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده در حوزه املاک و حقوقی و توسعه مدیریت و منابع انسانی بررسی و دستور رسیدگی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان صادر شد.

عمده موضوعات مطرح شده فی‌مابین درخواست کنندگان و مسئولان راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی پیرامون پروژه‌های واگذاری زمین، زمین گروه‌های سه نفره نهضت ملی مسکن و موضوعات مربوط به توسعه منابع انسانی بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین به پایان رسید.