شناسهٔ خبر: 156944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وضعیت طرح‌های حمایتی مسکن در شهرستان کاشان؛

پیشرفت فاز اول نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان به ۶۵ درصد رسید

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: پیشرفت فاز اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشان به بیش از ۶۵ درصد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: فاز اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب ساخت ۱ هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی، بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

وی افزود: مجموع مساحت این واحدهای مسکونی ۹۰ تا ۱۱۰ مترمربعی، حدود هفت هکتار و پروانه همه آنها اخذ و سقف طبقات هفتم آن هم اکنون در حال احداث است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اضافه کرد: برای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۴۰ و نیم هکتار زمین در فاصله ۱۰ کیلومتری فاز اول تخصیص یافته است.  

وی بیان کرد: در فاز دوم، ساخت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب ۴ و ۶ طبقه پیش بینی شده است.  

آراسته با بیان اینکه بیش از ۲۷ هزار نفر تاکنون در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کاشان ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد، حدود ۱۳ هزار متقاضی تأیید نهایی شده اند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان عنوان کرد: در شهرهای کاشان، نیاسر، قمصر، برزک، مشکات، جوشقان قالی، کامو و چوگان بیش از ۲۱ هکتار از زمین‌های دولتی در قالب الحاق به محدوده در فازهای مختلف برای ساخت مسکن تخصیص داده شده است.