شناسهٔ خبر: 156950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

بهره برداری از دو پروژه حوزه شهرسازی و معماری گلستان در دهه فجر ۱۴۰۲

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از آغاز افتتاح و بهره برداری از دو پروژه حوزه شهرسازی و معماری در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر دو پروژه در حوزه شهرسازی و معماری توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تفصیلی کردکوی در دهه فجر ۱۴۰۲ انجام خواهد شد، گفت: طرح تفصیلی شهر کردکوی پس از برگزاری ۴۰ جلسه کمیته فنی و سه جلسه کمیسیون ماده پنج در آذرماه ۱۴۰۲ به تایید دکتر زنگانه استاندار گلستان رسیده و اجرای آن بلامانع می باشد.

ملک ادامه داد: همچنین طرح تفصیلی شهر بندرگز نیز با اعتبار ۵۵۰ میلیون ریال در ایام الله فجر ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: این طرح بر مبنای خواسته و نیازهای مردمی انجام شده و هدف از تهیه آن خدمت رسانی به مردم شهر است.

وی در انتها تصریح کرد: طرح های تفصیلی نیز که پس از تصویب طرح جامع برای هر شهر مصوب خواهند شد، در چارچوب اسناد و ضوابط طرح های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری ها، تراکم ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.