شناسهٔ خبر: 156955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نقشه تفکیکی اراضی ۷۷ هکتاری الحاق شده به محدوده شهر بجنورد شمالی تایید شد

نقشه تفکیکی اراضی ۷۷ هکتاری الحاق شده به محدوده شهر بجنورد در خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تایید نقشه تفکیکی اراضی ۷۷ هکتاری الحاق شده به محدوده شهر بجنورد در راستای نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، روزبه دادجو گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد با بررسی ۹ پرونده در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد.

وی تصریح کرد: نقشه تفکیکی اراضی ۷۷ هکتاری الحاق شده به محدوده شهر که با احتساب اراضی مستعد داخل محدوده به ۹۸ هکتار می رسد، در راستای نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تایید رسید.

دادجو به گزارش عملکرد شهرداری بجنورد در خصوص تامین پارکینگ عمومی اشاره کرد و افزود: مقرر شد به منظور عدم رسوب عوارض در حساب ویژه پارکینگ، شهرداری در بازه های زمانی شش ماهه گزارش تامین پارکینگ را به کمیسیون ماده پنج ارائه کند.

وی در ادامه اظهار کرد: موضوع احداث اعیان پارکینگ به ازای اخذ عوارض هر واحد پارکینگ عمومی توسط شهرداری، از جمله پیشنهادات سازنده کمیسیون بود که مقرر گردید توسط شهرداری در قالب لایحه در سال آتی ارائه شود. 

وی اضافه کرد: مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.