شناسهٔ خبر: 156956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان باانتشارپیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه فجری بر پیکره تاریک هر ظلم و جوری بود که به فروغ و روشنایی ایمان، شرق و غرب عالم را در هم نوردید.

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برکت تعالیم انقلابی و اسلامی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، رهبری حکیمانه و فرزانه مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی)، پایمردی و جان‌فشانی مردمی آگاه و مجاهد در تجلی آموزه‌های ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه و آرمان‌های عدالت خواهانه دولت سیزدهم، شاهد مردمی‌ترین انقلاب در قرن حاضر هستیم. 

اینجانب ضمن عرض تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم،  فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

از درگاه خداوند رحمان، سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای کریمانه رهبر فرزانه انقلاب ، مسألت می نمایم.