شناسهٔ خبر: 157190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسریع در واگذاری سند به مالکین املاک قولنامه‌ای خط ۴ حصار شهر کرج

البرز میز خدمت جهادی برای جمع‌آوری اطلاعات و ثبت نام از خانواده‌های ساکن در املاک قولنامه‌ای منطقه خط ۴ حصار شهر کرج به منظور صدور سند رسمی مالکیت آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ جلسه هماهنگی با مدیران محله و گروه‌های جهادی خط ۴ حصار شهر کرج در راستای اجرایی کردن بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و به‌منظور صدور سند مالکیت به املاک قولنامه‌ای به ریاست رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

داوود موحدپور رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری در این جلسه که مدیر محله، رئیس بسیج و گروه‌های جهادی مردمی خط ۴ حصار حضور داشتند بیان کرد: صدور اسناد رسمی به املاک قولنامه‌ای یکی از اقدامات مؤثر و ماندگار دولت مردمی در راستای محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار بوده و وظیفه نهادهای ذیربط آگاه‌سازی مردم از این طرح و همچنین تسهیل مقدمات امور است.

در این جلسه مقرر شد مدیر محله با همراهی گروه‌های جهادی با استقرار میز خدمت در محله خط ۴ حصار نسبت به اطلاع‌رسانی به مردم، تشکیل پرونده و ارسال مدارک در اسرع وقت به اداره کل راه و شهرسازی اقدام کنند.

شایان‌ذکر است مردم شریف منطقه ۴ حصار برای بهره‌مندی از این طرح فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دارند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و تشکیل پرونده می‌توانند به آقای گنجی مدیر محله این منطقه مراجعه کنند.