شناسهٔ خبر: 157567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرعت بخشی طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: روند ساخت طرح های نهضت ملی مسکن که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حال اجرا هستند، سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه هماهنگی اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان که با حضور دکتر عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی با موضوع مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی (ره) در طرح‌های نهضت ملی مسکن در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: ۵ طرح در شهرهای ارومیه و مهاباد به تعداد ۷۴۴ واحد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجراست.

وی ادامه‌داد: این طرح‌ها در مجموع پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی دارند.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: با تعیین و تکلیف این طرح‌ها روند اجرایی طرح‌های نهضت ملی مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد و این امر نیز در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

حمزه‌لو با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۸ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی تأمین شده‌است.

وی تأکید کرد: مشکلی از بابت تأمین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح‌های مسکن به‌صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند.