شناسهٔ خبر: 157723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد:

بازدید معاون سیاسی وزیر کشور از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان

سیستان معاون سیاسی وزیر کشور به همراه استاندار، معاون عمرانی و مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطااله اکبری دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع بیش از ۴۳ هزار و ۵۱۵ طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال ۴۵ هزار و ۸۵۰ نفر را فراهم کرده است.

اکبری تاکید کرد: عزم جدی استان بر تسریع در روند اجرای آماده سازی اراضی و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به مردم استان است.

وی  گفت: طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان بزرگ‌ترین، فراگیرترین و امید آفرین‌ترین پروژه دولت، به‌صورت مستقیم بر رشد تولید و اشتغال، مهار تورم و رضایتمندی مردم اثر می‌گذارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین اولویت های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تاسی از این سیاست، برنامه‌های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده‌ایم که نتیجه آن کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار در این استان است، تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان در افق چهار ساله، گردش مالی بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان را به همراه خواهد داشت.

بازدید معاون سیاسی وزیر کشور از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان