شناسهٔ خبر: 158067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور پرشور کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

راهپیمای اصفهان مدیران و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، هم زمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همگام با آحاد مردم با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی، تجدید میثاق کردند.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه مدیران، کارکنان و بسیجیان این اداره‌کل با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت و به جهانیان اعلام کردند تا آخرین قطره خون همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و راه شهدا را ادامه خواهند داد.  

کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، هم زمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مطابق با هماهنگی قبلی بعمل آمده از محل ستاد این اداره‌کل اقدام به حرکت بسمت محل تجمع راهپیمایی مردم استان نمودند تا یکدل و همصدا با مردم مومن و استکبار ستیز ایران اسلامی بانگ وحدت آفرین الله اکبر را سر بدهند.    

 عظمت و شکوه ملت بزرگ و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، جواب کوبنده‌ای به کسانی است که نسبت به این مملکت چشم بد دارند و دچار کج اندیشی نسبت به این مرز و بوم هستند.