شناسهٔ خبر: 158691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تنظیم و کنترل بازار مسکن در استان گلستان انجام شد؛

بازرسی ۱۰۰ درصدی از بنگاه‌های مشاور املاک در چهار شهر گلستان

مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از استمرار بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: بنگاه های مشاور املاک در چهار شهر گرگان، رامیان، بندر ترکمن و مراوه تپه به طور ۱۰۰ درصدی بازرسی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان از ابتدای فعالیت تا کنون از دو هزار و ۶۸۵ بنگاه مشاور املاک در سطح استان بازرسی کرده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که با هدف کنترل قیمت در بازار مسکن استان انجام شده، تا کنون ۱۴۸ واحد صنفی متخلف پلمب و مبلغ سه میلیارد و ۶۳ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

ملک با بیان اینکه در شهرستان ها نیز کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات فعال است، گفت: در حال حاضر بنگاه های مشاور املاک چهار شهر گرگان، رامیان، بندر ترکمن و مراوه تپه به صورت ۱۰۰ درصدی بازرسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: گفتنی است اعضای کارگروه در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و همچنین اطلاعاتی از بنگاه های مختلف استان بازدید می کنند.

وی در انتها از بارزسی مستمر بنگاه های مشاور املاک سطح استان سخن گفت و افزود: این بازدید ها با توجه به نزدیک شدن به پایان سال با هدف ایجاد آرامش در بازار مسکن استان تشدید می شود.