شناسهٔ خبر: 158719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حمایت از طرح‌های گردشگری در کانون توجه راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: واگذاری اراضی با کاربری‌های تولیدی و صنعتی و خدماتی جهت تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری مورد توجه بوده تا رونق فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را در استان شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه بررسی روند پروژه ساخت تله کابین ارومیه که به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: فرایندهای واگذاری زمین به مجریان طرح‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی و خدماتی جهت ایجاد اشتغال پایدار تسهیل یافته و این امر در اولویت است.

وی با تأکید بر ایجاد شرایط استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه طرح‌های گردشگری، افزود: ضرورت توجه به ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه از مهم‌ترین مسائل مورد توجه بوده و اجرای طرح‌های گردشگری زمینه‌ساز تحقق این امر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با هم‌افزایی بر مبنای تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال، روند دستیابی به برنامه‌ریزی‌ها سرعت می‌یابد.

حمزه‌لو افزود: باید به این امر توجه ویژه کرد که تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای افزایش اشتغال و توسعه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از رویکردهای جدی این اداره کل به‌شمار می‌رود.