شناسهٔ خبر: 158980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۱ ماهه سال جاری انجام شد؛

اجرای ۷۵۵ کیلومتر بهسازی رویه و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای ۷۵۵ کیلومتر بهسازی رویه و روکش اسفالت در محورهای مواصلاتی استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان فصل کاری در مهرماه ، ۷۵۵ کیلومتر از راه‌های استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شد و این درحالیست که تعهد و هدف گذاری امسال اجرای ۲۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های استان همدان بوده است.

آهکی تصریح کرد: در طی ۱۱ ماهه سال جاری ۵۰۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۴۰ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۲۱۰ کیلومتر لکه گیری و درزگیری در سطح محورهای استان همدان اجرا شده است و با توجه به برودت هوا هم اکنون نیز عملیات لکه گیری و چاله گیری با آسفالت سرد در سطح راه‌های استان در حال انجام است.

وی با اشاره به ساخت ۴۰ راه روستایی در استان همدان اظهار کرد: یکی از کارهای شاخص امسال استفاده از توان و ظرفیت خیرین راهساز برای ساخت راه روستایی در استان بود که نتیجه آن ساخت ۴۰ کیلومتر راه روستایی در همدان شد و حدود ۴۲ کیلومتر دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال تکمیل و ساخت است.

آهکی در پایان گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز در سال آینده نیز بتوانیم مانند امسال بیش از تعهد و هدف گذاری نسبت به بهسازی، روکش آسفالت و ساخت راه روستایی در استان همدان اقدام کنیم.