شناسهٔ خبر: 159023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به مناسبت هفته سربازان گمنام

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان،‌ با صدور پیامی هفته سربازان گمنام را به حافظان امنیت،مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جهادگران گمنام و اقتدار آفرینان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریک را خطاب به همه این عزیزان  صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

در زمان حاضر به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت و آسایش شهروندان در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) بوده است.

روز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و نیمه‌ی شعبان و نام‌گذاری هفته‌ی سربازان گمنام امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف نشانگر نقش و جایگاه مهم و راهبردی وزارت اطلاعات در حفاظت، حراست و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه‌ی بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

بی گمان نقش انکار ناپذیر سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در تامین امنیت ستودنی است، علاوه بر ایجاد امنیت و اقتدار در کشور و استان، همواره در روزهای سخت یار و همراه مردم بوده‌اند و نقشی بی‌بدیل ایفا نموده‌اند که از آن جمله می‌توان به نقش ممتاز آنان در تامین امنیت پایدار در داخل و خارج از مرزها، امنیت اقتصادی، مشارکت موثر در قبل، حین و بعد از انتخابات‌های مختلف و ...اشاره کرد که مجموعه‌ی این تلاش‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) است.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج)” است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی شده اند.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای راه امنیت کشور، فرارسیدن هفته‌ی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) را به محضر مردم شریف ایران اسلامی به ویژه سربازان گمنام آن امام عزیز و همه‌ی عزیزان تلاشگر و گمنام وزارت اطلاعات و تمامی کارکنان گمنام و بی‌ادعای این وزارت در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)، سرافرازی و سربلندی همه‌ی هموطنان و مسلمین جهان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

مسعود بیات منش

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان