شناسهٔ خبر: 159027 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور انجام شد؛

تاسیس قرارگاه شهید هاشمی وزارت راه و شهرسازی مختص راهیان نور در خوزستان

ببینید| بازدید فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی از یادمان های راهیان نور در خوزستان نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد مرکزی راهیان نور، از تاسیس قرارگاه شهیدهاشمی این وزارتخانه مختص راهیان نور در خوزستان و جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،حجت‌الاسلام والمسلمین مجید وین، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و نماینده تام‌الاختیار وزیر در ستاد مرکزی راهیان نور در سفر به خوزستان گفت: طبق سند ملی راهیان نور و در راستای دستوراتی که رهبر انقلاب درباره فن‌اوری راهیان نور داشتند، مجموعه وزارت راه و شهرسازی، مانند دیگر دستگاه‌ها وظایفی تخصصی دارد.

وی افزود: قرارگاه شهید علی هاشمی را تشکیل دادیم که وظایف تخصصی وزارت راه و شهرسازی را دنبال می‌کند.

وین با اشاره به اهمیت تاسیس این قرارگاه گفت: نکته مهم این است که فعالیت‌های قرارگاه شهید هاشمی در راهیان نور، فقط در استان خوزستان خلاصه نمی‌شود، بلکه پنج استان دیگر هم هستند که در بحث یادمان‌ها و راهیان نور نقش‌آفرینی می‌کنند و ما هم قصد داریم در آن‌ها اثرگذاری داشته باشیم.

شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست دکتر سعید محمدی، قائم مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و نماینده ریاست جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور کشور و با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه و سازمان‌های دولتی، اسفندماه در اهواز برگزار شد.