شناسهٔ خبر: 159197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد نیمه شعبان و روز سرباران گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت

محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی نیمه شعبان و روز سرباران گمنام امام زمان (عج) را به حافظان امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام‌زمان(عج) را تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 


اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه
 نیمه شعبان المعظم، سالروز میلاد فرخنده و پربرکت یگانه منجی است که بشریت، ظهور او را به انتظار نشسته و با آمدنش زمین از شمیم عطراگین و شامه نواز صلح و عدالت و آرامش معطر و وعده های حتمی و تخلف ناپذیر حق برای اجرای عدالت در سرتاسر جهان محقق خواهد گردید.
در حال حاضر امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.
اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت قطب عالم امکان، دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان «عج» را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه آزادگان عالم را مسئلت می نمایم و امیدوارم هرچه زودتر با پایان غیبت حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نور امید در دل مردم جهان روشن شود.