شناسهٔ خبر: 159329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تقدیر و تجلیل از خادمین اربعین با حضور مسئولین استانی

رشد ۱۶ درصدی انتقال زائرين اربعين نسبت به سال گذشته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از زحمات و خدمت رسانی شبانه روزی راهداران و فعالین عرصه حمل و نقل و خادمین اربعین در اعزام به مرزهای چهارگانه که با رشد ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته به مطلوبترین شکل انجام شد، تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در آیین تقدیر و تجلیل از خادمین اربعین از زحمات و خدمت رسانی شبانه روزی راهداران و فعالین عرصه حمل و نقل و خادمین اربعین در اعزام به مرزهای چهارگانه قدردانی و تشکر کرد.

دادخواه با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ با ۵۲۱۲ ناوگان سفر ۱۳۲۶۸۰ نفر از زائرین اباعبدالله الحسین به مرزهای چهارگانه منتقل شدند، همچنین در بازگشت زائران از مرزها با ۳۸۰۴ ناوگان سفر ۱۲۰۳۲۳ زائر به شهرها و مقاصد خود بازگردانده شدند.

وی در ادامه از راهداران که در مسیرهای منتهی به مرزها و مسیرهای هدف اربعین به‌صورت شبانه روزی فعالیت کردند تا جاده‌های ایمن‌تر داشته باشیم و همچنین قشر زحمتکش رانندگان، شرکت‌ها و مالکین ناوگان حمل و نقل عمومی و صنایع بزرگ استان به‌ویژه صنایع فولاد مبارکه و ذوب‌آهن، پالایشگاه و دیگر صنایع بزرگ که در تأمین ناوگان، کامیون‌داران که در حمل و نقل موکب‌ها و سایر اقلام موردنیاز به این اداره کل کمک کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

دادخواه افزود: همکاران در دو بخش در حوزه حمل و نقل در استان و با حضور در مرز و کمک به اجرای طرح و در بخش راهداری علاوه بر وظیفه اصلی از نظر ارتقا ایمنی و استقرارهای مؤثر و تلاش جهت حداقل حوادث و کمترین مشکل این طرح را به‌خوبی به انجام رساندند.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری استاندار و معاون ایشان در ایام اربعین حسینی گفت: تمامی کسانی که در این ایام به زائرین خدمت رسانی کردند همچون جهادگران فی سبیل الله هستند که این جهاد در نهایت مورد رضایت کامل مردم و انشاءلله رضایت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین قرار گیرد.