شناسهٔ خبر: 159587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسات کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در یکماه اخیر؛

موارد جاری ۱۲ شهر استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت

محمد بناییان / اصفهان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسات کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در یکماه اخیر موارد جاری ۱۲ شهر استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا در مجموع برای بیش از ۱۰۰ بند از موارد جاری اتخاذ تصمیم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمد بناییان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اهم اقدامات بعمل آمده در یکماه اخیر اظهار کرد: جلسه کمیسیون ماده پنج برای ۱۲ شهر استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضا برگزار شد و موارد حوزه شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.  

وی افزود: در این جلسات موارد جاری شهرهای اصفهان، کاشان، بهارستان، شاهین‌شهر، دولت‌آباد، قمصر، برزک، نیاسر، داران، رضوانشهر، تیران و خور بررسی شدند.  

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن شهرهای مشکات، نیاسر و برزک رسیدگی شد همچنین در این جلسات به گستره طرح‌های ویژه مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرهای اصفهان و طرح معماری کارخانه بافناز با حضور مشاور تهیه کننده طرح به منظور انطباق با مصوبات کمیسیون ماده پنج پرداخته شد.  

وی خاطرنشان کرد: در یکماه اخیر در مجموع بیش از ۱۰۰ بند از موارد جاری شهر اصفهان و شهرستان‌های کاشان، نایین، خور و بیابانک، شاهین‌شهر و میمه، برخوار و تیران و کرون مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.  

بناییان گفت: جلسات کمیته‌ کارشناسی کمیسیون ماده پنج نیز در این بازه زمانی به منظور بررسی موارد جاری شهرهای اصفهان، نطنز، شاهین‌شهر، خور، دولت آباد، تیران، رضوانشهر، عسگران و بوئین میاندشت برگزار و طرح تفصیلی برخی از شهرهای استان بررسی شد.