شناسهٔ خبر: 160441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛

واگذاری پروژه به ۲۲۰۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید استان اصفهان

علیرضا قاری قران / اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان در حال حاضر ۱۳۳ پروژه تعیین و تا کنون بیش از ۲۲ هزار و ۹۰۰ متقاضی به پروژه‌ها اختصاص یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان، تاکنون۱۳۳ پروژه تعیین شده است، همچنین در این شهرها در حال حاضر افزون بر ۲۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی دارای قرارداد سازنده‌ هستند.  

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، بیش از ۲۲۶ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرهای جدید بهارستان، مجلسی و فولادشهر ثبت نام کردند افزود: پس از انجام پالایش‌های لازم، از این تعداد بالغ بر ۶۷ هزار نفر حائز شرایط بودند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان، تا کنون بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شده و از این تعداد نیز، افزون بر ۳۰ هزار و ۳۰۰ نفر افتتاح حساب داشته اند.  

وی، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه در شهرهای جدید استان اصفهان را بالغ بر ۲۲ هزار و ۹۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد:  در این شهرها تاکنون افزون بر ۲۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان هستند.   

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، در حال حاضر بیش از ۱۵۶ هزار و ۸۰۰ متقاضی واجد شرایط بوده و برای افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان تخصیص پروژه صورت گرفته است.