شناسهٔ خبر: 160452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای ایمنی صورت پذیرفت؛

انجام ۱۲۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای دهاقان اصفهان

انجام 120 کیلومتر خطکشی در محورهای دهاقان اصفهان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهاقان از انجام ۱۲۰ کیلومتر خط‍‌کشی در جاده‌های شهرستان از ابتدای شش ماهه دوم تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان), محمدرضا جوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهاقان اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاربران جاده‌ای از ابتدای شش ماهه دوم امسال تاکنون ۱۲۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان خط‌کشی شده است.

وی در ادامه با اشاره به نصب نیوجرسی مفصلی ۴متری در رفوژ میانی دوباند محور شهرضا- دهاقان- بروجن به میزان ۱۵۰۰ گفت: در سه راهی آستانه واقع در محور دهاقان- بروجن نیز نیوجرسی نصب شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهاقان از دیگر اقدامات راهداری به؛ نوشتار لغت "آهسته" درمقاطع دارای تصادف, تهیه ونصب فوندانسیون پایه روشنایی در سه راهی های لاریچه ، علی آباد، جمبزه ، قهه ، قمبوان ، محمودآباد، قمیشلو و آستانه, احیای علایم اطلاعاتی فاقد بازتاب در راههای حوزه استحفاظی به میزان ۷۰ متر مربع, آشکارسازی قوس‌های افقی با نصب تابلوهای جهت نمای قوس زمینه فسفری اشاره کرد و افزود: برای رفع اختلاف ارتفاع بین سواره رو و شانه خاکی در محور دهاقان _شهرضا رفع و تسطیح حریم محور به طول ۲۴کیلومتر انجام شد.

وی در رابطه با رسیدگی به امور مهم ابنیه فنی و پلهای حوزه استحفاظی گفت: در ۱۰ دستگاه پل انجام تنقیه به میزان ۲۰۰متر مکعب, تعمیر و تعریض ۸ دستگاه پل و نصب ۳۰ قطعه باکس بتنی به ارتفاع ۶متر با دهانه ۸ متر در زیرگذر شهرک صنعتی دهاقان واقع در مسیر دهاقان- شهرضا نیز به انجام رسید.

جوی در پایان خاطرنشان کرد: امور لکه گیری بطور مستمر نیز انجام می شود.