شناسهٔ خبر: 160458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

انتشار فراخوان احداث ساختمان تجاری -اداری در کوی پونک

مهندس رسولی پیمان رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: ساختمان تجاری - اداری در کوی پونک در قالب پروژه های مولد سازی سازمان ملی زمین و مسکن در شهر زنجان، احداث خواهد شد.

جعفر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،با اشاره به اینکه ساختمان تجاری اداری در کوی پونک در قالب پروژه های مولد سازی سازمان ملی زمین و مسکن در شهر زنجان، احداث خواهد شد،گفت:  این پروژه طبق کاربری مصوب و نیازهای آن منطقه شهری با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته خواهد شد. 

وی اظهار کرد: برای احداث «ساختمان تجاری اداری کوی پونک» مجوزهای لازم از سازمان ملی زمین و مسکن( مالک زمین)  اخذ شده است.

 رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت دو هزارو ۴۵۰ مترمربع با زیر بنای ۱۷هزار و  ۲۵۰ متر مربع شامل یک طبقه پارکینگ در منفی دو،طبقات منفی یک،همکف و اول با کاربری تجاری و طبقات دوم ، سوم و چهارم با کاربری اداری احداث خواهد شد. 

رسولی تاکید کرد: طبق گزارش کارشناسی ارزیابی کل سرمایه گذاری در این پروژه شامل (ارزش روز زمین و هزینه های ساخت) بیش از ۳۶۵ میلیارد تومان می باشد. 

وی با اشاره به چاپ آگهی فراخوان "شناسایی و ارزیابی توان اجرای کار سرمایه گذاران و سازندگان" در روزنامه های سراسری و استانی روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفند ماه،بیان داشت: از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی توانمند و فعال در عرصه ساخت و ساز شهری که به عمران و آبادانی شهر علاقه مند هستند در خواست می شود ضمن شرکت در این فراخوان  پیشنهاد قیمت خود را در مهلت مقرر ارائه نمایند.

 رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان زنجان،تصریح کرد: در ضمن تمام  مراحل برگزاری فراخوان عمومی تا ابلاغ قرارداد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) انجام خواهد شد.