شناسهٔ خبر: 160502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۰ اسفند در سیستان و بلوچستان 

ناوگان اتوبوسی سیستان وبلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی  از ۲۰ اسفندماه به صورت حضوری و غیر حضوری در این استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند، به صورت حضوری و همزمان به صورت غیر حضوری( اینترنتی ) از طریق دفاتر شرکت‌های مسافربری و وب سایت های فروش بلیط به نشانی www.payaneha.com و www.safar724.com انجام خواهد شد. 

وی افزود:طرح نوروزی جابجایی مسافر به مدت ۲۳ روز ،از ۲۴ اسفند ماه سالجاری، آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان به منظور توقف ناوگان های مسافربری در محل های مناسب و مدت زمان کافی به منظور ادای نماز و در صورت صرف افطاری و سحری،برنامه ریزی لازم صورت گرفته است. 

کرد ادامه داد:در حال حاضر ۶۴ شرکت حمل ونقل مسافری ،تعداد ۹۷۵ دستگاه اتوبوس،۳۹ دستگاه مینی بوس، ۱۳۰۳ دستگاه سواری ،در حوزه شمال استان آماده خدمات رسانی  به مسافران در ایام نوروز می باشد. 

وی خاطر نشان کرد:دفاتر نظارت مستقر در پایانه های مرزی مسافربری، آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافرین محترم می باشندو پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود.

مدیر کل‌ راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان از مسافران خواست که تهیه بلیت‌های نوروزی خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اعم از گران‌فروشی، عدم ارائه بلیت و... مشکلات را با سامانه تلفنی  ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه روزی  مطرح کنند.