شناسهٔ خبر: 160517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

ثبت تردد خراسان جنوبی.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:سامانه های تردد شمار جنوب استان در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۳۰ میلیون تردد را در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۳۰ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۸۸۹ تردد توسط سامانه های تردد شمار به ثبت رسید.

مبارکی عنوان کرد: پر تردد ترین محور های حوزه جنوب استان به ترتیب محورهای بمپور به ایرانشهر و بالعکس ،نیکشهر به چابهار و بالعکس و چابهار به گواتر می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان یادآور شد: براساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه جنوب سیستان و بلوچستان در سامانه های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای جنوب استان در این بازه زمانی به ترتیب به مقصد کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بوده است.

وی درخاتمه ضمن اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.