شناسهٔ خبر: 160876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از مدیر راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان از مدیر کل راه و شهرسازی این استان به واسطه کسب عنوان برتر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استان در سال ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، در اجلاس استانی اقامه نماز این استان که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر و تشکر شد.

در متن این لوح آمده است؛

خالص ترین درودها نثار انسان های صادق و فرزانه ای است که با اندیشه خیرخواهانه تمام همت و تلاش خود را بکار گرفته اند تا موجب رشد و شکوفایی روز افزون ارزش‌های متعالی اسلام در جامعه و خوشنودی حضرت حق باشند. انسان‌های شایسته و رشد یافته، همیشه و در همه حال در مسیر تکامل زندگی، به خوبی ها و نیکی ها می‌اندیشند و آن گاه که این حسنات رنگ و بوی الهی گرفته و در تلاش برای توسعه و ترویج نماز باشد، از ارزش‌ها و قداست و پاداشی بی‌حساب برخوردار است.

نظر به خدمات و تلاش‌های مجدانه جنابعالی در زمینه ترویج توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و با عنایت به اینکه بر اساس نظر هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز ، مجموعه فعالیت‌های اقامه نماز آن دستگاه در سال ۱۴۰۱ شایسته تقدیر ویژه گردیده بدین وسیله از زحمات جنابعالی قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما را در مسیر خدمت و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.