شناسهٔ خبر: 160972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اعلام کرد؛

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه‌های بهارستان و حکیم الهی سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تعدادی از واحدهای پروژه‌های ۲۰۸ واحدی بهارستان و ۸۰ واحدی حکیم سمنان آماده تحویل است.

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در گفتگوی تلفنی با خبر ۲۰ صداوسیمای مرکز سمنان با بیان اینکه تاکنون ۸ نفر از متقاضیان پروژه‌های ۲۰۸ واحدی بهارستان و حکیم الهی سمنان تسویه حساب و قرارداد خود را دریافت کرده و ۲ متقاضی واحد خود را تحویل گرفته‌اند، اظهار کرد: پروژه ۲۰۸ واحدی بهارستان و ۸۰ واحدی حکیم الهی به‌ کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از سال ۹۹ آغاز به‌کار کرد و در شهریورماه امسال پیشرفت فیزیکی پروژه به ۸۵درصد رسیده است.

حسینی طباطبایی ادامه داد: در شهریور ماه سال‌جاری در وزارت راه و شهرسازی با توجه به تورم، قیمت نهایی واحدها تصویب و به متقاضیان اعلام شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اضافه کرد: در پی اعتراضات مردم در روز شنبه هفته جاری در مقابل استانداری سمنان، روز دوشنبه مجددا جلسه‌ای در دفتر معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با حضور چهار نفر از نمایندگان متقاضیان، معاون عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد و تاکید معاون وزیر ادامه همان روند گذشته و پیگیری پروژه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه اعتراضات مردم موجب شد تا بحث انتخاب و تحویل واحدها به تاخیر بیفتد.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان در پایان تصریح کرد: در آخرین جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا مانند سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور، متقاضیان بعد از تسویه حساب قرارداد خود را تحویل بگیرند.