شناسهٔ خبر: 161334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گره‌گشایی از ترافیک شهری ارومیه در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه شهری بر اساس ضوابط موجود و همچنین گره گشایی از ترافیک شهری در راستای رفاه حال شهروندان در اولویت مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: توسعه خیابان سرداران ۲ ارومیه در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهری ارومیه با جدیت دنبال می‌شود و راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر این امر اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه تعیین و تکلیف تعاونی‌های مسکن ارومیه در اولویت است، گفت: بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن ارومیه با هدف رفع مشکل چندین ساله تعاونی‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

حمزه‌لو اظهار کرد: تأمین خدمات آموزشی، درمانی، ورزشی، مذهبی و فضای سبز محلات و توسعه جدید شهری از مسائل ضروری و مورد توجه است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه‌داد: تولید مسکن از مسائل مورد توجه بوده و باید در کنار توجه به این مساله در خصوص تأمین خدمات در محلات جدید تدابیر لازم سنجیده شود.

حمزه‌لو اظهار کرد: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تأمین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی بوده است.

وی تأکید کرد: توجه به این مسائل موجب ارتقای کیفیت زندگی شهری و رضایت‌مندی عموم می‌شود و رفع موانع اجرای پروژه‌های احداث مسکن فرصت خانه‌دار شدن خانوارها را فراهم می‌کند و این امر نیز در اولویت ما قرار دارد.