شناسهٔ خبر: 161867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت سال جدید انجام شد؛

دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با نماینده ولی فقیه در شهرستان شاهرود

دیدار نوروزی امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) و معاونان راه و شهرسازی شرق استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان شاهرود انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، دیدار نوروزی امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) و معاونین راه و شهرسازی شرق استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان شاهرود انجام شد.

در این دیدار ارائه گزارش عملکرد طرح نوروزی و اقدامات یک ساله اداره کل راه و شهرسازی شرق استان توسط امیر عمیدی به حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شاهرود ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی ضمن تبریک ایام بهار طبیعت و بهار معنویت به خانواده راه و شهرسازی شرق استان از زحمات بی وقفه راهداران شرق به‌واسطه حضور مستمر در جاده‌ها و میزبانی از زائرین امام‌رضا (ع) و همچنین پرسنل راه و شهرسازی به‌واسطه پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی بیان کرد: ضمن اقدامات انجام گرفته در خصوص کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی جاده‌ها باید کارهای فرهنگی و رسانه‌ای متعددی هم توسط دستگاه‌ها و هم توسط مشارکت مردم به‌صورت گسترده انجام شود.

امام جمعه شهرستان شاهرود افزود: در راستای تکمیل مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود تشکر ویژه‌ای از مشارکت مردم داشت و انتظار می‌رود دولت هم نسبت به تکمیل این پروژه بودجه کافی اختصاص نماید چرا که این مکان جنبه عام المنفعه دارد و عموم مردم می‌توانند از خدمات این مکان بهره ببرند.