شناسهٔ خبر: 163036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیر کل و کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس و مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار

سیستان مدیر کل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده ‌ودشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان و آوارگان فلسطینی، پرچم عدالت و حق‌طلبی را برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «والارض یرثها عبادی الصالحون» را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده ‌ودشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان و آوارگان فلسطینی، پرچم عدالت و حق‌طلبی را برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «والارض یرثها عبادی الصالحون» را به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده و سر دادن فریاد "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار و بیزاری خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع نشان دادند و بر استواری و پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی چابهار در میان حزن و اندوه فراوان بر حراست از آرمانها و کیان انقلاب اسلامی پیمان دوباره بستند.

درود و سلام به شهدای گرانقدر که امروز با عطرآگین ساختن فضای پایتخت وحدت اسلامی(زاهدان)، یاد مبارک، آرام‌بخش و بهجت‌آفرین خود را کانون صفا، معنویت و همدلی مردمانی قرار دادند که آوازه‌شان الگوی مقاومت، پایداری، حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی جوامع و ملل دیگر شده است.

حضور مدیر کل و کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس و مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار