شناسهٔ خبر: 163221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

رفع تصرف اراضی ملی اصفهان به ارزش ۹ میلیارد تومان

سرهنگ باقری - اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی اصفهان به ارزش ۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به‌محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت‌می‌گیرد.  

وی تصریح‌کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: در روزهای اخیر، ۲۴۷ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان اصفهان به ارزش ۹ میلیارد تومان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.  

وی به مردم استان اصفهان هشدار دارد: قبل از خرید ملک به‌ویژه در محدوده و حریم شهرها از صحت مدارک اطمینان حاصل کنند و استعلام لازم را از دستگاه‌های مربوط بالاخص راه و شهرسازی به عمل آورند تا مورد سوءاستفاده زمین خواران و کلاهبرداران قرار نگیرند.