شناسهٔ خبر: 163454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود برگزار شد

اولین جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود با حضور مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان برگزار شد اولین جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود با حضور مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، اولین جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود به ریاست جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و با حضور عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) و دیگر مسئولین شهرستان شاهرود در فرمانداری شاهرود برگزار شد.

در این جلسه امیر عمیدی ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل راه و شهرسازی شرق استان در حوزه طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت، اعلام‌کرد: 4 بلوک 16 واحدی از واحدهای نیمه تمام مسکن مهر سنگسر تا پایان اردیبهشت به‌صورت کامل تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

عمیدی افزود: پیگیر تکمیل آسانسورهای مسکن‌های مهر هستیم و در این خصوص کمک‌های مالی خوبی از صندوق توسعه ملی مسکن دریافت کرده‌ایم همچنین در خصوص تکمیل آماده سازی شهرک‌های کوثر و فدک و تحویل آن به شهرداری شاهرود، به‌محض مشخص شدن وضعیت پرونده حقوقی و تعیین و تکلیف وضعیت تعهدات پیمانکار، آمادگی کامل برای به سرانجام رساندن این موضوع را داریم.

مدیر کل راه شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) گفت: با توجه به واگذاری زمین در شهرک ۱۳۸ هکتاری شهید سلیمانی شاهرود و انعقاد قرارداد در خصوص آماده سازی این شهرک، مورد انتظار هست پیشرفت عملیات توسط دستگاه اجرایی مربوطه با سرعت بیشتری انجام پذیرد همچنین در خصوص خدمات زیربنایی نیز همکاری بیش از پیش دستگاه‌های خدمات رسان را می‌طلبد.