شناسهٔ خبر: 163457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت عیدسعید فطر

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر پیامی صادر کرد.  

متن پیام به شرح زیر است؛  

«أللّهمّ أهْل الکبریآء والعظمة وأهل الجود والجبروت وأهل العفْو والرّحْمة

عید فطر، روز پاداش گرفتن و رؤیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.   (مقام معظم رهبری)  

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید و خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.  

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند و حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.  

درماه پر خیر و برکت رمضان که خوان سعادت و مغفرت الهی گسترده بود، بندگان با تمسک به طاعات و عبادات و تهذیب و تزکیه نفسانیات، از برکات این ماه مبارک بهره مند شدند و اکنون با توشه ای پربار از خلوص نیت، اخلاص عمل و مملو از شور خدمت به بندگان خداوند متعال، به استقبال جشن عید سعید فطر می روند.  

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن این عید مبارک و فرخنده را به همه مسلمین جهان بخصوص خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده، و توفیق و عزت همگان را از درگاه لایزال الهی خواستارم.