شناسهٔ خبر: 163513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش ۴۵ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای تعطیلات عید فطر

جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی 1.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی ۴۵ اکیپ راهداری روزانه در این استان برای تعطیلات عید فطر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۵۰ راهدار و ۱۷۵ دستگاه ماشین آلات در قالب ۴۵ اکیپ راهداری در ایام تعطیلات عید فطر آماده باش هستند تا به مسافران خدمات ارائه دهند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران گشت راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند تا ضمن رصد وضعیت راهها در طول سفرها در صورت نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.

جلال زاده ادامه داد: با توجه به افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی کاربران جاده ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مسافرین در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

جلال زاده تصریح کرد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان نیز برای ارائه خدمات به مسافران در مقاصد مختلف درون و برون استانی آماده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: رانندگان قبل از سفر نکات ایمنی را رعایت و از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند.

وی با اشاره به آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت راه های این اداره کل برای کنترل و هدایت حجم تردد در محورها یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها برای ارتباط مردم، مسافران و رانندگان به صورت شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی به مخاطبان در زمینه وضعیت جاده ها و دریافت گزارش‌های مردمی است.