شناسهٔ خبر: 163636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پیشرفت پروژه «مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت» به ۴۵ درصد رسید

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت با پیشرفت ۴۵ درصدی در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت به منظور ارتقای کیفیت ایمنی فیزیکی راه، با اولویت بندی در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.  

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت یکی از پروژه های راهسازی این اداره کل است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.  

وی با بیان اینکه طول این پروژه ۱۲ کیلومتر است، عنوان کرد: با تلاش و اقدامات به عمل آمده هم اکنون انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری می بایست برای پروژه فوق اجرا شود که در حال حاضر ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا شده است.  

وی با اشاره به اهمیت تامین اعتبار به موقع پروژه‌ها گفت: مبلغ پیمان پروژه «مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت» ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرا هزینه شده است، همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.