شناسهٔ خبر: 163937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ؛

وحیدکریمی سرپرست معاونت املاک وحقوقی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان شد

جنوب کرمان معارفه طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان وحید کریمی به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی منصوب و از خدمات محمد مهدی رودباری قدر دانی شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهر سازی ( جنوب کرمان )در مراسمی که با حضور ابراهیم امیری، مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان و معاونین اداره کل برگزار شد، وحید کریمی به‌سمت سرپرست معاونت املاک و حقوقی معرفی و از زحمات وتلاش های محمدمهدی رودباری قدردانی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در این آیین با تاکید برضرورت رعایت دقیق قوانین و مقررات، براهتمام به برنامه های دولت مردمی مبنی بر عدالت محوری و قانون‌مداری تاکیدکرد.

وی با آرزوی موفقیت برای همکاران، ضمن تاکید بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توان کارکنان، خواستار اجرای برنامه های مورد نظر این اداره کل جهت پیشبرد اهداف توسعه مورد نظر در جنوب کرمان شد.

در این جلسه معاونین و رؤسای ادارات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تشکر از خدمات محمد مهدی رودباری  برای وحید کریمی آرزوی موفقیت کردند.

لازم به ذکر است وحیدکریمی درسابقه کاری خود نیز در حوزه‌ های معاونت اداره راه وشهرسازی شهرستان عنبراباد ، رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی  و رئیس اداره ارزیابی عملکرد وحقوق شهروندی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان را تا کنون برعهده داشته و از تجربیات ارزنده وی بوده است