شناسهٔ خبر: 164260 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یکروزه به بهبهان انجام شد؛

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه‌های غیر رسمی بهبهان

بهبهان بافت فرسوده مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به همراه جمعی از معاونان از پروژه‌های راه و شهرسازی و سکونتگاه‌های غیر رسمی بهبهان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم مصاحب رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان با اشاره به سفر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به شهرستان اظهار کرد: در بازدید مشترک مدیر کل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولین محلی از سکونتگاه‌های غیررسمی بهبهان وضعیت این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در این سفر موضوعات و مشکلات مطرح شده بهبهان بررسی و از برخی مناطق حاشیه نشین، سکونتگاه‌های غیر رسمی بهمن آباد و کوره جبور و همچنین بافت فرسوده شهرستان بازدید شد.

مصاحب ادامه داد: مجموعه مسئولان استان در این سفر یک روزه از نزدیک در جریان مطالبات و خواسته‌های مسئولان محلی و همچنین مردم شهرستان قرار گرفتند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان اضافه کرد: برای بافت فرسوده و بهسازی ساختار شهری بهبهان که بخش قابل‌ توجه از آن بافت فرسوده است، تصمیمات و برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است.

 وی، بافت تاریخی شهر بهبهان را داری قدمت و ارزش بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در این راستا با کمک بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد، ضمن حفظ بافت تاریخی، عملیات نوسازی و بهسازی بافت شهری انجام خواهد شد.

شهرستان بهبهان در استان خوزستان دارای ۱۸۰ هکتار بافت فرسوده است.