شناسهٔ خبر: 164502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس حراست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان

معارفه در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور استان‌های حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ضمن تکریم از اکبر جدیدی رئیس سابق حراست استان، سعید نورخدایی به عنوان رئیس اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، صبح امروز ۲ اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور کجوری معاون هماهنگی امور استان‌های حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمدیان مدیرکل حراست استان لرستان، شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، اعضای شورای معاونین ، روسای ادارات ستادی و شهرستان آیین تکریم و معارفه رییس حراست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برگزار شد.

کجوری معاون هماهنگی امور استان‌های حراست سازمان در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهارداشت: نگاه ه ما در حراست، پیشگیری و صیانت است تا اعتماد و همراهی مجموعه و مردم را جلب کنند.اقتدار و مهربانی، خط مقدم و در میدان بودن، ایده و کمک دادن از ویژگی ها و شاخص های حراست است.

وی ادامه داد: در سنوات اخیر بدلیل اشراف کامل نیروها و تخصص آنها در این بخش و با نگاه صیانت و پیشگیری به سمت مهندسی شدن حراست رفته ایم.

معاون هماهنگی امور استان‌های حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد: براساس شاخص های ارزیابی عملکرد استان ها، حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان جزو استان های برتر کشور شناخته شده، که جا دارد از زحمات اکبر جدیدی رئیس سابق تشکر نماییم و امیدوارم سعید نورخدایی رییس جدید که از نیروی‌های با سابقه می باشد با تعامل در پیش برد اهداف سازمان و اداره قدم بردارد.

در ادامه مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان نیز ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارشی از عملکرد اداره کل در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

وی ادامه داد: حفاظت از منابع و حیثیت و جایگاه انسانی بسیار مهم بوده و یکی از وظایف اصلی حراست می باشد و حراست می تواند اصطکاک فی مابین واحدها و مدیران را از بین برده و در جهت رونن سازی کارهای اداری و فعالیتهای سازمانی گام های موثری دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان   بیان کرد: مهندس جدیدی زحمات زیادی در راستای حفاظت و صیانت از اموال دولتی و نظارت بر اقدامات پیشگیرانه انجام داده اند که از ایشان تشکر می نمایم و امیدوارم نورخدایی که از نیروی‌های با سابقه ، متدین و مخلص و آگاه به مسائل مالی می‌باشد در ادامه مسیر موفق و موید باشد.

در پایان ضمن تکریم از اکبر جدیدی رئیس سابق حراست استان، با ابلاغ مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان، سعید نورخدایی به عنوان رئیس  اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان  به مدت سه سال منصوب و معرفی شد.