شناسهٔ خبر: 164768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در مرکز پاسخگویی سامد

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پاسخگویی به سوالات مردمی، روز چهارشنبه مورخ پنج اردیبهشت، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ با حضور در مرکز پاسخگویی سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) به سوالات مردم استان در خصوص مسائل مربوط به حوزه راه و مسکن پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان به‌منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سؤالات و درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم استان در مرکز سامد حضور خواهد یافت.

متقاضیان می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ پنج اردیبهشت، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ضمن برقراری ارتباط با تلفن ۱۱۱ و انتخاب کد ۳، با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان به صورت مستقیم تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنند.

گفتنی است معاونین این اداره کل نیز به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و موضوعات مطروحه، در مرکز سامد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی مؤثر میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان طرح و پیگیری کنند.