شناسهٔ خبر: 164848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم و معارفه معاونت‌های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان

شورای اداری آئین تکریم و معارفه معاونت های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان در محل این اداره کل استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، شامگاه سه شنبه آئین تکریم و معارفه معاونت‌های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان جعفر قزوینیان، معاونین و اعضای شورای اداری راه و شهرسازی استان در محل سالن جلسات شهید احمدی اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در این مراسم سرپرست جدید معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار مهم و ارزشمندی است، گفت: امیدوارم با استفاده از تجربیات معاون پیشین مسکن و ساختمان، گام‌های موثری در تداوم اجرای مطلوب این طرح مهم برداشته شود.

محسن محرمی یگانه تاکید کرد: ساخت مسکن با حجم بالا در استان زنجان بسیار سخت است که در این میان همکاران همراهی و تعامل لازم را داشته باشند.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر شد و محسن محرمی یگانه هم به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد.