شناسهٔ خبر: 165104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر شورای اداری اصفهان به شرق شهرستان اصفهان؛

موانع توسعه و آبادانی شرق شهرستان اصفهان بررسی شد

نهضت ملی اصفهان در سفر شورای اداری استان اصفهان به شرق شهرستان اصفهان ضمن بازدید از پروژه‌های این منطقه، مشکلات عمده مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع تصمیم‌گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بیست و هشتمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ریاست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی به شرق شهرستان اصفهان رقم خورد.

بازدیدهای میدانی از پروژه‌های مختلف شرق شهرستان اصفهان، مسکن مهر و نهضت ملی مسکن قهجاورستان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان اصفهان از جمله برنامه‌های این سفر شهرستانی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص دستاوردهای این سفر اظهار کرد: طی بازدیدی که از پروژه‌های شهرستان اصفهان انجام شد مشکلات و چالش‌های اجرایی پیش رو این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در گفت‌وگو با عوامل اجرایی رهنمودهای لازم ارائه، همچنین بر رعایت اصول فنی مهندسی و ایمنی در ساخت پروژه‌ها تاکید شد.

وی در خصوص بازدید به عمل آمده از وضعیت مسکن مهر  قهجاورستان بیان کرد: در مجموع عملیات ساخت ۱۵۳ و ۱۵۴ واحدی قهجاورستان به اتمام رسیده است و در مرحله انتقال اسناد به مالکین است؛ لذا در این بازدید مسائل و مشکلات موجود بررسی و مباحث جهت تصمیم گیری احصا و جمع بندی شد.

قاری قرآن در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن قهجاورستان افزود: برای این طرح بیش از ۳۵۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش لازم، از این تعداد افزون بر ۲۵۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند همچنین در حال حاضر ۲۴ واحد دارای قرارداد سازنده است و اسکلت و سقف این تعداد به اتمام رسیده است.

قاری‌قرآن در خصوص دیگر برنامه‌های این سفر به برگزاری ملاقات عمومی با مردم اشاره و بیان کرد: مطابق با روال سفرهای شهرستانی در این سفر هم میز خدمت راه و شهرسازی دایر شد و به‌صورت حضوری به مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه شهرسازی پاسخگویی و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.

وی عنوان کرد: جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان اصفهان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و در طی آن اهم موضوعات در حوزه‌های مختلف بررسی شد همچنین برای اجرای مصوبات زمان بندی لازم به عمل آمد تا در جلسات آتی موضوعات مورد پیگیری قرار گیرد.