شناسهٔ خبر: 165155 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در محورهای غرب تهران و البرز

جاده چالوس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه های کشور در صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه را اعلام کرد که از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در محورهای غربی استان تهران و البرز حکایت دارد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع حکایت دارد.

بر اساس این گزارش محورهای مسدود غیر شریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان اعلام شدند.