شناسهٔ خبر: 165167 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد؛

تلاش روابط عمومی برای روایت اول اخبار صنعت فرودگاهی

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به این که حمایت و پشتیبانی مدیران فرودگاهی از مسئولان روابط عمومی باعث موفقیت آنها در انجام وظایفشان خواهد بود، حرکت در مسیر انعکاس هنرمندانه اقدامات و به ویژه خدمت رسانی به مردم را از وظایف اصلی روابط عمومی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا کارگر در جریان مراسم تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان که با حضور سید مهدی رزار، مدیرکل و معاونان این اداره کل در فرودگاه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که وزیر محترم راه و شهرسازی بر جایگاه روابط عمومی هر سازمان و ساختار تاکید کردند و جایگاه مدیر روابط عمومی را همطراز مدیریت اصلی آن ساختار دانستند، روابط عمومی نیز وظایف خطیری برای محقق شدن اهداف مدیریت شرکت دارد.

وی همچنین درباره کلان پروژه‌های روابط عمومی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بخشنامه شورای اطلاع رسانی دولت و رییس جمهور محترم مبنی بر وجود پیوست تبلیغی برای تمامی پروژه‌های کشور، بایستی تمامی پروژه‌های فرودگاهی پیوست تبلیغی داشته باشد که این موضوع مورد تاکید وزیر راه و راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها است. روابط عمومی گام‌های موثری در این باره برداشته است و ان‌شاالله با حمایت مدیرعامل محترم شرکت و اعضای محترم هیات مدیره، شرکت فرودگاه‌ها صاحب چنین پیوست ارزشمندی برای حضور موثر در عرصه تبلیغاتی خواهد داشت.

کارگر حرکت در مسیر انعکاس و اطلاع رسانی هنرمندانه اقدامات و به ویژه خدمت رسانی صنعت فرودگاهی به مردم را از وظایف اصلی روابط عمومی دانست و افزود: روایت اول و صحیح اخبار به ویژه در زمان‌های حساس باعث حاکمیت فضای مثبت در افکار عمومی شده است و روابط عمومی تلاش هوشمندانه ای در این راستا دارد و روایت اول، از جمله وظایف مهم روابط عمومی صنعت فرودگاهی از جمله روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند حجت اله دشتستانی و سید شعاع آلبوشوکه، مسئولان پیشین روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان، برای خانم حامدی، مسئول جدید روابط عمومی این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.

قدردانی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از عملکرد روابط عمومی در عملیات پروازی نوروز و رمضان

سید مهدی رزاز، مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: عملکرد روابط عمومی در جریان عملیات پروازهای نوروز و ماه رمضان بسیار خوب و قابل قدردانی است.

وی خطاب به رضا کارگر گفت: از زمان حضور شما به عنوان نفر اول روابط عمومی شرکت، روزنه های امید در این حوزه نمایان شده است.

وی افزود: با توجه به این که فرودگاه‌ها به نوعی به کارگاه‌های سازندگی تبدیل شده اند، عملکرد قدرتمند روابط عمومی می تواند احساس خوش خدمت رسانی به مردم را منتقل می کند.

رزاز نیز از خدمات مسئولان پیشین روابط عمومی این اداره کل تشکر کرد و با اشاره به انتصاب خانم حامدی به عنوان روابط عمومی جدید گفت: حضور مسئول روابط عمومی تمام وقت و تخصصی می تواند اقدامات و خدمت رسانی ها در فرودگاه اهواز را انعکاس بیشتر و بهتری دهد.