شناسهٔ خبر: 165849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

اختصاص ۱۱۵ پلاک زمین به خانوارهای حائز شرایط جوانی جمعیت شهرستان جرقویه

محمد هادی فرازبخت و جلسه قرعه کشی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از اختصاص ۱۱۵ پلاک زمین به خانوارهای حائز شرایط جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال شهرستان جرقویه خبر داد.

محمد هادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۹۰ خانوار در شهرستان جرقویه برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال ثبت نام کردند.  

وی افزود: با تلاش‌های بعمل آمده ۱۱۵ پلاک زمین برای خانوارهای حائز شرایط تامین شده که با برگزاری مراسمی از طریق قرعه کشی اراضی به متقاضیان اختصاص یافت.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.  

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می‌یابد.  

فرازبخت خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.