شناسهٔ خبر: 166099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون مطرح کرد؛

پروژه ۲۶۰ واحد مسکونی (گروه ساخت) رضوانشهر در مرحله صدور پروانه ساختمانی

کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر رضوانشهر، پروژه ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر اظهار کرد: رضوانشهر از توابع بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون است که طبق آخرین سرشماری، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

وی بیان کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر رضوانشهر، پروژه ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون افزود: این پروژه ۲۶۰ واحدی در قالب ۱۳۰ پلاک در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون نقشه‌های معماری و سازه پروژه به همت بنیاد مسکن تهیه و مراحل صدور پروانه ساخت انجام شده است.

به گفته کاشفی، قرعه کشی مرحله اول پروژه ۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر برای ۵۲ نفر انجام و ۶۵ نفر دیگر هم در مرحله دوم برای معرفی به بانک پالایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۱۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در رضوانشهر بودند، گفت: از این تعداد تا کنون بیش از ۲۲۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.