شناسهٔ خبر: 166296 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تاکید مشاور وزیر راه بر جهاد تبیین و روایت‌گری در حوزه ایثارگران

منصور احمدلو _ پرتره مشاور وزیر راه و شهرسازی بر لزوم دیدار مدیران و مسئولان کشور با خانواده شهدا و همچنین روایت‌گری در حوزه ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی سردار منصور احمدلو در حاشیه سفر به مشهد مقدس با محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، روایت‌گری در حوزه ایثارگران دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به جد پیگیری شده و جهاد تبیین صورت گیرد.

احمدلو خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی همچنین بر لزوم دیدار مدیران و مسئولان کشور با خانواده شهدا و ایثارگران تاکید و تصریح کرد: ما قدردان همکاران شاغل ایثارگری هستیم که در امتداد رشادت‌های دوران دفاع مقدس، سالیان سال با سعه‌صدر در عرصه سازندگی این مرز و بوم، ایثارگرانه خدمت می‌کنند.

در این نشست محمد یوسف کلانتری ثقفی مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشت.